Känner mig så ofräsch..

Haha hej igen!

Nu som först har jag lyckats packa upp mina väskor och
fått alla kläder/saker dit dom ska. Alltså smuts till tvätten
och de oanvända/rena in i garderoben igen och sen hade jag
ju med mig en del saker också, men dom är också på plats nu.
Man kan tro att vi varit borta i två veckor, men var bara iväg över helgen.
Helt galet alltså, men det var värt allting såklart!

Jag känner mig så jävla ofräsch och äcklig.
Vet inte varför dock. Duschade igår så fattar inte hur jag kan känna så.
Känns typ som jag inte har duschat på en månad eller nått, sjukt!
Nu ska jag i alla fall fräschas upp som sjutton..
Ska ha ansiktsmask, hårinpackning, fixa naglarna och massa sånt.
Då lär jag känna mig som en prinsessa ikväll när jag lägger mig.
Ska bli så underbart att så sooooooooova inatt också, haha.
Men jag längtar redan tillbaka till Malmö, allt var så perfekt.
Fanns inga måsten, vi bara levde i nuet ♥


Haha, en gammal bild på mig med ansiktsmask och nyduschad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0