Kom hem väldigt sent..

Tjena!

Fan vad jag kom hem sen, 19:45 var jag hemma ungefär.
Ska berätta lite om min dag:
Började jobba 08:00, Sara jobbade idag också som tur var.
Vi tog två brukare som passar hyffsat bra ihop så vi har kunnat
umgås alla 4 hela dagen idag, mycket trevligt och allt har
flytit på förvånansvärt bra måste jag säga. Men fy fan vad vi
har skrattat och flummat, har varit nära att pinka ner mig flera ggr :O..
Aja, men det är ju en annan femma ;)

Direkt efter jobbet åkte vi till bolaget och handlade lite gott inför
imorgon och sen vidare hem till Sara för att lämna alkoholen där.
Sen blev vi hungriga båda två, så vi stack ner till stan och käkade
en svingod middag på "Lilla Torget", satan i gatan vad gott det var.
Måste käka där snart igen fan, ska nog bjuda mamma :)
Därefter vidare till "Frank's" för att sörpla i oss varsin Kaffe Latte.
Och så rökte vi typ 111 cigg, haha nejdå. Inte riktigt men..
Ja, sen såg vi att klockan var mycket så vi begav oss hemåt.

Nu ska jag prova klänningar som mamma ska sy för dom är för stora..
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0