Mår illa och har huvudvärk..

Hej på er!

Hur mår ni idag mina kära läsare? Jag mår skit.
Usch, mår illa som fan och har sprängande huvudvärk..
Inte alls kul, huvudvärken har jag haft hela dagen och illa måendet
kom för en stund sedan, fattar inte varför :S

Igår var jag ju hemma hos Sara som ni redan vet..
Hin bjöd på skitgod middag och så drack vi massa vin.
Det var supertrevligt, vi pratade om allt mellan himmel och jord.
Om mitt förhållande, om hennes förhållande, haha ja, Diverse saker.
Sen tog vinet slut och det var inte bra så min kille fixade en flaska sprit åt
oss som han var så underbar och kom dit med, helt rätt! haha.
Den lyckades vi också hälla i oss, haha. Blev nog lite full tillslut..
Runt 23 (tror jag) kom Jenny också. Hon satt med en stund hemma hos
Sara, sen drog vi ner till stan, käkade och sen körde Sara hem igen.
Hon skulle ju upp och jobba idag nämligen..hehe.
Men jag och Jenny gled runt på gatorna till 06 typ, haha.

Sov till kl 18 idag, pga att jag jobbar natt nu så var tvungen att få
så mycket sömn som möjligt så jag orkar jobba hela natten..
Sen skulle vi träffa en person, men som vanligt blev det inget.
Så jävla trött på det nu, förstår ingenting. Det var ändå hans idé att träffas
men sen skiter han bara i det, så jävla lågt.. Aja, hans förlust...

Nu ska jag ringa killen fort och säga godnatt typ.
Sen kolla på någon film här på jobbet så klockan går fort.
Vill bara hem efter denna katastrof dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0