Mysigt

Sitter här i mitt mörka rum, lyssnar på Niklas Strömstedt - Sista morgonen.
Det är kolsvart ute och jag sitter med levande ljus runt omkring mig.
Samtidigt lyssnar jag på regnet som smattrar hårt mot rutan.
Det verkligen vräker ner regn utanför, det är ganska mysigt faktiskt.
Mörker, regn, levande ljus och mysig musik, det är livet :)
Jag ska snart koka mig en kopp te med massa honung också,
då blir jag varm och go samtidigt som det kanske får min hals att bli bättre.
Honung ska ju tydligen döda bakterier.


Imorgon måste jag upp tidigt även att jag jobbar kväll.
Är inte halsen bättre så måste jag ringa vårdcentralen klockan 08:00.
Och hopppas på att få en tid direkt, det måste vara halsflus.
Har ju ont i öronen också, inte alls kul :(
Men hoppas på att få lite piller med mig hem imorgon som jag kan knapra
på i en dag och sen är jag av med skiten, vore toppen..

Aja, ska la koka mig te nu då, fortsätta lyssna på regnet + musik och stirra ut i mörkret och samtidigt tänka på dig ♥ Sen är det läggdags, godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0