Ny kategori

Hej på er!

Ska blogga lite snabbt nu bara så jag inte glömmer, haha.
Jag kom hem från jobbet typ 17:30, jävligt segt.
Tar skit lång tid att komma hem även att bussarna idag började gå
normalt igen, men men..

Har haft en bra dag på jobbet, promenerat hela dagen typ, känns skönt.
Även att jag är helt slut i benen nu, men det var det värt alltså!

Har även snackat med Jenny i telefonen en timma nyss typ.
Vi har alltid massa att snacka om, konstigt va? Vi ses varje dag nästan
men ändå har vi huuuuur mycket som helst att tjata om sen, haha.

Och så till det roliga, har skapat en ny kategori till bloggen nu.
Den heter "Min stora kärlek" och ska just handla om det också.
Killen som är kärleken i mitt liv, har märkt att jag skriver ofta om honom
så kände att nu är det dags att han får en helt egen kategori här i bloggen ;)
Haha, jag är riktigt fjantig ibland, men de får ni stå ut med.. haha..

Nu ska jag äta äggsmörgås och lite senare ikväll ska jag inviga min nya kategori
med ett känslomässigt inlägg, haha. Kika in senare igen så ni inte missar det!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

snuttipluttigt ;)

2010-08-23 @ 19:28:00
URL: http://jennyjauhiainen.blogg.se/
Postat av: Jessi

Ja, klart :)

2010-08-23 @ 19:33:58
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0