Ska strax dra

Hej hopp!

Vaknade klockan 11 idag, skönt att sova ut men konstigt
nog var jag hur trött som helst vid 11 :/ Skulle nog kunnat
sova fram till 15 om jag så kunde, hm. Skumt!
Killen drog för en stund sedan, jag har hjälpt mamma med lite
sysslor som skulle bli gjorda innan hon reser bort på fredag.
Nu ska jag strax ta mig en snabb dusch och sen fixa mig för
att dra ner på stan och dricka kaffe och tjata med Sara :)
Vi och vårat kaffe ;) haha. Nejdå! Det är alltid trevligt.

Sen åker jag såklart direkt från stan till jobbet.
Börjar 16 och slutar 21, jobbigt. Jobbar dag imorgon nämligen.
Men kanske bloggar ikväll när jag kommit hem!
Ha en bra tisdag allesammans! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0