Tankspridd

Hej!

Kom nyss hem igen efter att ha varit iväg en sväng med Jenny.
Vi åkte iväg en bit, parkerade och satt och pratade.
Mycket handlade om gårdagen men även om våra två nya "vänner".
Haha, ja dom är roliga dom *not*, haha.

Jag är väldigt tankspridd. Min kärlen skickade ett tomt sms för en stund sedan.
Undrar vad det kan betyda? Skickade tillbaka och frågade varför han skickade
ett tomt sms, men inte fått något svar, skumt.
Usch, får ont i magen av allt detta. Av att sitta och tänka såhär mycket,
det är verkligen inte bra alltså. Blir snuttig i huvudet! :/

Ska alldeles strax sätta på mig en ansiktsmask och sedan ta mig en
lång och välbehövlig dusch tänkte jag. Måste ju vara fit for fight till
jobbet imorgon igen. Nu är min veckas semester över igen och det
är dags att börja slita. Jag har inte saknat det i alla fall..

Aja, ska sluta svamla om onödiga saker. Får se om vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0