Te amo

Sitter här och sjunger till Rihanna - Te amo. Riktigt jävla bra låt alltså. Lyssna på den om ni inte gjort det förut! Om en liten stund ska jag slänga på mig jobbkläderna, borsta tänderna och dra till bussen. Börjar jobba klockan 16 så måste åka snart. Vill vara på jobbet lite tidigare så jag hinner prata med chefen om en sak ;) haha. Jobbar till 21 idag men förhoppningsvis kanske jag kan smita lite tidigare för jag vill gärna hinna träffa Jenny en sväng också. Vi har verkligen en del att snacka om, om man säger så! Riktigt tunga grejer alltså ;) GRR!

Snacka om att verkligen längta till helgen nu, haha. Har nog aldrig längtat så mycket efter en helg. Hoppas bara det blir som bestämt nu också, det vore verkligen kul :) Vi ska hitta på så mycket bus, haha. Mmh, mer om helgen någon annan dag! Vad kan man skriva mer då? Jag är sjukt glad över att vara frisk igen, känns som evigheter sedan, så ja.. Det är underbart såklart. Lite huvudvärk har jag dock, men ingen fara! Äsch, jag babblar om så tråkiga och oviktiga saker nu så lika bra att avrunda här, haha. Vi hörs imorgon efter jobbet (jobbar dag) ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0