The end...

Jag är på världens dåligaste humör, faktiskt!

Jag somnade klockan 5 imorse, satte alarm på kl 10 för
att inte sova bort hela dagen idag då jag hade planer.
Men dom planerna är förstörda nu, allt tack vare dig!
Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Jag är så jävla ledsen
och förbannad, samtidigt som jag känner mig rädd och ensam.
Jag försöker hålla masken uppe, vill inte visa för någon att
jag mår åt helvete, inte för Jenny, Sara, mamma, min syster..
Nej, inte för någon.. Hur ska jag lyckas?
Och nu är allt slut också, The end liksom..

Jag bara gråter, gråter och gråter..
Fy fan vilken jävla dag detta kommer bli, varför ska allt hända på
en och samma gång? När ska jag få någon ro? :(


Om det finns en Gud så måste han verkligen avsky mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0