Tråkigt väder idag

Godmorgon!

Åh, första dagen på länge som jag känner mig riktigt utvilad!
Jag somnade runt 22 igår och vaknade av mig själv kl 10 idag!
Riktigt skönt, synd bara att jag måste jobba ikväll, 16-21..
Hade gärna gjort något helt annat idag alltså, men men..
Jag får se det positivt, jag är ledig resten av veckan sen
och börjar inte inna nästa måndag igen sen är mitt sommarvik slut.
Eller ja, slut om jag inte får förlängt vik igen då vill säga.

Vädret är kasst idag, regnar till och från och det är grått och tråkigt ute.
Liiiiiite sol skulle ju inte skada kanske, eller vad säger ni?
Vad ska ni hitta på idag då?
Jag skulle vilja göra något kul innan jobbet, men frågan är vad..?
Finns inte så himla mycket att göra i denna staden tyvärr.
Känner verkligen att det är dags att flytta från denna hålan nu.
Usch så trött jag är på Borås och allt äckligt folk här, BLÄÄÄÄ!

Nu ska jag dricka kaffe, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0