Trött

Usch så trött jag är nu, min hjärna fungerar typ inte.
Har varit en lång dag känns det som och nu när man är hemma
igen så väntar alla "problem" på mig, haha. Låter knas, men ja..
Har lite kärleksproblem om man kan kalla det så..
Jag och min kille (?).. eller ex, ah vet inte vad jag ska kalla honom
just nu, vi har de lite jobbigt. Velar en del fram och tillbaka..
Det är mest jag som velar om jag ska vara ärlig..
Jag vet inte riktigt vad jag vill, hur jag vill ha det osv..
Det är absolut inget fel på honom, han är helt underbar..
Snällare människa får man verkligen leta efter, han ställer upp på mig
hela tiden, vad det än gäller och finns för mig jämt.. Så inget fel på honom.
Men det är jag, jag vet inte om jag är
så redo för ett förhållande som jag trodde.
Jag kanske inte är förhållande typen direkt? Äsch, jag vet inte..
Det är lite jobbigt nu så jag har en del att tänka på och försöka
känna efter vad det är jag verkligen vill, tycker verklogen om honom ♥

Aja, nu vet ni det.. haha. Lika bra att säga så ni vet varför jag
kanske inte är sådär sprudlande glad som jag brukar ;) hahah..
Ska bara fläta mitt nyduschade hår nu, sen blir det sängen.
Ska skriva av mig lite i min "dagbok" och sedan läsa en bok..
Vet inte vilken dock, har typ 5 olästa att börja på.. fast hm..
Jag är ganska filmsugen också, kanske får bli en film istället..

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0