22 december

Ja, nu är det inte många dagar kvar till julafton :)
Lite spännande faktiskt, haha.

Jag har faktiskt inte så mycket att säga idag.
Sitter och snackar med Jenny i telefonen och har
gjort det ett litet tag, trevligt trevligt :)

Om några timmar ska jag dra mig till jobbet, inte lika trevligt.
Är inte sugen för 5 öre, men vafan ska man göra då.
Räknar ner timmarna tills kl är 15:00 på julafton och jag
får vara ledig fram tills måndag 27 decembet, ska bli så skönt.
Men ja, det är ju en del timmar kvar tills dess, hehe.

Som jag skrev igår börjar jag 15:00 idag och jobbar
till 15:00 imorgon, ett helt dygn :( Uscha.
Hoppas det går fort som fan..

Ni får ha en bra dag så hörs vi imorgon någon gång igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0