Äntligen hemma

Hejsan!!

Fyfan, aldrig mer jobba ett 24-timmars pass alltså.
Det är en sak som är säker. Har aldrig varit med om något
jobbigare faktiskt, ät helt slut, bokstavligt talat.
Och det värsta är att nu hinner jag bara med en dusch och käka
något snabbt för att sedan lägga mig och sova så jag orkar upp
04:30 imorgon och åka tillbaka till jobbet och jobba till 15:00.
Fy helvete vad tråkigt, jobbigt och ja.. blääääää.. Men jag måste.
Det blir feta pengar i alla fall, alltid något :)
Och lönespecen låg och väntade på mig när jag kom hem,
den var riktigt fin den också, haha. Tänker inte skriva här exakt vad
jag fick ut, men kan säga såhät, hade dom inte dragit så jävla
mycket skatt så hade jag haft typ 16.000 i handen nu ;)
Men icke, skatten var skyhög ju :( Blää..


Aja, ska sluta tjata nu. Måste duscha och allt som jag skrev innan.
Får se om jag bloggar mer idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0