Dumma modem!

Hello!!

Ja, dålig uppdatering men mitt Internet har faktiskt inte fungerat på typ hela dagen innan nu. Eller Internet, är antagligen mitt modem som är sönder :/ Fan. Dumma modem! Har inte råd med ett nytt just nu i alla fall, det är ju jul och allt vafasen. Varför ska det hända just mig??? haha.. usch.

Jag var ju i alla fall iväg innan och åkte hem till Sara och drack kaffe och sådär. Lika trevligt som vanligt ♥ Sen kom kompisen och mamma och plockade upp mig där, så åkte vi till djursjukhuset, blomsterlandet och lite sånt. Vi fick dock inte tag på någon gran idag tyvärr, så vi ska försöka fixa det i helgen eller nästa vecka. Får se hur det blir.

Hm, ville bara uppdatera snabbt, är sängen som gäller nu. Är riktigt trött!
Men godnatt, vi hörs väl imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0