Hemma en fredag

Ja, idag är det fredag och jag sitter hemma. Än så länge ;) Haha. Nejdå! Jag har faktiskt bestämt mig för att sitta hemma ikväll, blir nog bäst så. Jag är ju förkyld så mår inte bra varken fysiskt eller psykiskt. Jag behöver all ensam tid jag kan få just nu. Är riktigt skönt att bara sitta här, spela lite spel på både datorn och ps2, tjöta lite med mamma, mysa under duntäcket till en bra film och ja, allt sånt. Inte varje fredag jag gör sådant minsan. Haha. Är nog på tiden att jag "lär mig" att vara hemma en fredag/lördag också, inte nyttigt att ränna runt hela helgerna, varje helg. Någon gång måste kropp och sinne få vila med, så är det :)

Vad ska ni göra en fredag som denna då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0