Hiss/Diss lista



Mitt nya modem:
Ofc så hissar jag mitt nya modem. Jag är så glad och lycklig att jag äntligen
kan sitta och surfa utan några som helst problem.
Snabbt går det också. Och imorgon går det ännu snabbare för
då höjs hastigheten på mitt bredband, wiho!!



Julen:
Jag tycker faktiskt att julen är ganska underskattad.
Det är självklart väldigt synd. Jag älskar julen mest av
alla högtider vi har faktiskt. Det är så fint i alla fönster och hem
under julen och det är riktig mys-stämning nästan vart man än
kommer. Snön ligger vit och fin utanför fönstrerna och man sitter
inne med dom man tycker om och har levande ljus och julpynt
I love christmas, så fet hiss åt julen helt enkelt!








Min förkylning:
Ja, jag har drabbats av en ganska långvarig och jobbig förkylning.
Jag har varit förkyld i typ 2 veckor nu men det är sådan jobbig
sak som vägrar att bryta ut på riktigt. Jag går och mår halvdant,
är hängig, snorig och har huvudvärk, men blir liksom inte sjuk
på riktigt så att jag måste ligga i sängen och bli frisk. Det suger.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0