Hungrar ihjäl

Hej hej, hemskt mycket hej.

Nu är jag hemma efter en seg, väldigt seg dag på jobbet.
Kom hem till en väldigt sjuk mamma som jag berättade om.
Hon är inte bättre än. Usch, tycker så synd om henne.
Hoppas verkligen inte jag får de här, då typ dör jag.
Mag-och-kräk-sjukan är ju fan de värsta man kan ha :/ Blä!

Jag slipper jobba imorgon bitti, är ju inga boende hemma ändå
så tyckte det kändes jävligt onödigt att åka till jobbet 5.30 för
att sitta där och göra precis ingenting, så jag flexade ut imorgon :)
Men upp och jobba ska jag ändå, ska stå i tvättstugan kl 8 imorgonbitti.
Blä, inte alls kul men sånt måste göras också, är egentligen mammas
tur (vi kör varannan gång) haha, men eftersom hon är sjuk så får
jag självklart hjälpa henne och ta över istället.

Jag har inte ätit något än idag för jag mår illa, som fan med.
Eller så inbillar jag mig att jag får illa, inte fan vet jag.
Men det kör runt som fan i magen på mig, men måste äta något
nu för den kurrar typ på något vis, haha. Så köpte med mig en
sån där lasange som man värmer i ungen innan, så har precis
slängt in den nu och väntar på att den ska bli klar :)

Efter maten ska jag duscha, sen sortera kläderna och sådär så
det är klart imorgon, sen ska jag nog sova. Dåligt med sömn inatt
och sen har man jobbat på det, tröttis nu :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0