Inget gott nytt år för min del :(

Hej.

Nu har jag inte bloggat på flera dagar och det beror på att jag inte har haft något Internet sedan julafton :/ Eller ja, inte ens på julafton hade jag Internet typ, bara i någon minut här och där, därför har jag inte bloggat alls.
Dessutom är jag sjuk :( Som jag berättade låg min kära moder i magsjuka i början av veckan och självklart blev jag smittad. Fick den sent i onsdgaskväll, usch. Har aldrig spytt så mycket i hela mitt liv. Det kom från alla håll dessutom, det värsta jag har varit med om :( Har ju dragit ut tanden med och har fått problem med de nu, så fick ge mig iväf till tandläkaren akut igår, med magsjuka och allt så hon fick ge mig en penicillinspruta och även lägga ner en sudd dränk med antibiotika i hålet typ. Sen skrev hon ut penicillin och starka värktabletter (Citodon) till mig. Så jag knaprar piller för fullt nu. Usch, riktigt hemskt. Så som ni kanske förstår då så blir detta inget gott nytt år för mig. Jag kommer ingenstans hur mycket jag än vill. Hade sett fram emot nyår så jävla mycket :( Dricka några goda cider, fira med sina nära och kära. Ut och skåla vid 12-slaget och allt sånt, men nejdå. Istället ska jag ligga helt död i min säng, gråta för att jag har sådan värkt i munnen samtidigt som jag måste spy.... I HATE IT!!!

Ja, jag ska väl ligga här och tycka synd om mig själv.
Kan bara dricka nyponsoppa och blåbärssoppa :(
Mamma får ta hand om mig.. Men men, ska sluta klaga.
Finns faktiskt dom som har det ännu värre.

Men jag önskar er andra ett RIKTIGT GOTT NYTT ÅR!
Sup er så fulla ni bara kan (gärna lite åt mig med) och se
upp för raketerna och allt sånt.. Gott nytt år för fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0