Jag får ett spel snart!!

Alltså, jag fattar inte varför allt ska hända mig. Efter jag skrev inlägget till pappa imorse så slutade mitt Internet fungera, IGEN! Det var ju snöstorm här så jag trodde självklart det hade med det att göra. Men hela dagen gick och inget hände. Så ringde mitt bredbandsbolag återigen angående mitt internet/modem och ja, då var det tydligen fel på mitt telefonjack, min förlängningssladd och massa sånt. Så bara att åka till Knalleland idag igen och köpa nya sladdar osv. helt åt helvete. Även med dom nya sladdarna har internet krånglad och jag har inte fått igång det innan nu. Blir så jävla trött på detta alltså. Får se om detta inlägget ens går att publicera :/ Hatar mitt liv just nu. Allt, verkligen precis allting krånglar för mig just nu.. Det är så tröttsamt. Suck. Har varken hunnit duscha eller äta idag pga allt krångel med internet. Så ja, jag hoppas det kommer fortsätta fungera under kvällen nu. Ska gå och duscha och få en paus från allting en stund. Min hjärna funkar verkligen inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0