Jag suger

Hello sunday!

Jao, ärligt talat så suger jag på att blogga just nu.
Har verkligen inte haft någon som helst lust för att blogga.
Men men, det är inget att göra åt saken, jag bloggar ju nu :)
Sitter hemma hos en kompis och slappar. Åkte hit igår och ja,
har varit här hela tiden. Har varit rikigt skönt att bara ta de lugnt
och softa. Just nu sitter jag och glor på tv och han är iväg och
hjälper sin kompis med något, hehe. När han är tillbaka
är det käk som gäller. Vad det blir vet jag inte än, är fett
sugen på thaimat faktiskt, haha. Vi får la se :)
Klockan 7 ska vi spela Bingolott ;) haha, kul som fan.

Är ledig imorgon men ska stå i tvättstugan och även städa.
Blä, så tråkigt men de måste göras..
Får se om vi hörs senare annars hörs vi imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0