Juldagen är här!!

Ho ho ho! Haha, hej!

Har ni haft en bra julafton? Det har jag. Den firades här hemma tillsammans med min familj, riktigt mysigt. Fick dessutom sluta lite tidigare från jobbet igår, och det gjorde hela min julatfon typ :) Kanon! Jag skulle blogga igår, åtminstonde en gång tänkte jag men mitt f*tt-Internet fungerade inte på hela kvällen, var så jävla sur alltså. Men nu funkar det ju i alla fall och det är skönt.

Ja, juldagen är här som alla säkert redan vet. Men för er som missat det vet ju om det nu då, haha. Jag brukar längta som fan och se fram emot juldagen, det är ju liksom festernas festdag så att säga. Alla, verkligen alla festar ju en dag som denna, förutom dom stackarna som jobbar då kanske. Jag har festat alla juldagar förutom när jag jobbat. Och idag jobbar jag ju inte, så då borde jag ju festa kan man tycka. Men jag vet inte. Känner inget sug alls efter alkohol eller fest. Konstigt kan man tycka. Jag har ingen aning om vad som händer idag. Om jag ska sitta hemma och mysa med mamma framför tv'n, dra ut och festa eller kanske bara åka hem till någon kompis och ta det lugnt, har verkligen ingen aning.. Så jobbigt faktiskt.

Jaja, får väl se vad som händer. Dagen har ju knappt börjat än. haha.
Jag ska duscha nu och fixa håret i alla fall, kan vara skönt att ha det
gjort ifall något kul skulle hända :) Hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0