Min helg:

Fredag: Jag färgade ju håret, fixade mig lite och sedan kom min kompis och hämtade mig runt 6 tror jag det var. Vi åkte direkt hem till honom och kollade på tv och sådär. Självklart ville jag inte missa Idol-finalen, haha. Mycket spännande. Denna kvällen var Jenny ute med sitt jobb och jag skulle kanske ner till stan senare och möta upp henne/dom, men det blev inte så. Satt med en öl i handen som jag försökte få i mig, men det fick bara inte. Så jag stannade hemma hos kompisen och såg tv/filmer bara :)

Lördag: My friend åkte iväg tidigt och jobbade. Jag låg och sov till typ 10:30, sen ringde jag och tjötade med Jenny. Vi var sugna på att göra något, tillslut sugna på att festa, haha. Jag tog ett bad hemma hos honom och drack några öl. Sen kom han hem från jobbet och duschade och sådär. Efter det åkte vi hem till mig så jag kunde få byta om, platta igenom håret och sminka mig. När jag var klar så kom Jenny hit och vi åkte hem till Jessica. Där satt vi och drack lite och pratade om allt och inget. Sen bar det av ner till stan och Harrys. Vi var där tills det stängde. Efter det körde min vän hem Jenny och jag åkte med honom hem, stensomnade direkt typ.

Söndag: Vaknade upp och mådde förvånansvärt bra, haha. Ingen baksmälla alls, tur som fan. Vi degade hela dagen. Käkade god mat, såg på tv och sådär. Sen vid 7 spelade vi Bingolotto, haha. Men jag vann såklart inget. Var ett nummer ifrån en Volvo V50 Drive, ett nummer ifrån 10.000 kr osv. Ett nummer ifrån allt typ. Sen såg vi på Beck och ja, sen la vi oss och sov!

Det var min helg det. Har varit en bra  helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0