Nobody knows me

Jag mår lite sådär idag. Jag och min familj fick ett ganska tragiskt besked igår. Vet inte alls hur jag ska handskas med det riktigt, det är svårt. Det är ju så att ingen, verkligen ingen känner mig på riktigt, förutom min mamma. Ingen av mina kompisar vet särskilt mycket om mig eller min familj. Dom vet inte vad jag gått igenom under alla år eller vad jag går igenom just nu. Det är hemskt på ett sätt för jag hade velat prata med någon förutom min mamma, men det går ju inte. Människor bryr sig inte om varandra på samma sätt idag som man gjorde för några år sedan. Jag vet inte om jag kommer blogga mer idag för jag mår piss, är ledsen och chockad. Nu är det snart jul och allt och då får man ett sådant besked som vi fick igår, det förstör allting kan jag säga. Denna julen kommer inte bli en riktig jul, just nu bara hatar jag mitt liv..


Nobody knowas me...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej gumman! Du vet att du kan ringa om du vill ha hjälp med något vad som helst. Eller bara behöver prata. Tänker på dig och hoppas att allt ordnar sig till det bästa. Massor av kramar från din vän <3 <3 <3

2010-12-16 @ 17:23:33
Postat av: Jessi

Hej tjejen! Åh, tack. Vad söt du är. Blir ju rörd :) Känns bra att veta att du finns där, så snäll är du. Hoppas du har det bra och snart får vi se till att ses igen! Massa kramar!!! <3<3<3

2010-12-16 @ 18:10:10
URL: http://saamuuelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0