Nyheten jag skulle berätta om

Ja just det. Jag lovade ju er igår att berätta en rolig, men samtidigt tråkig nyhet jag fick igår. Eller egentligen är den bara rolig och positiv men det blir tråkigt, haha. I alla fall. Efter somarn sökte jag ju massa skolor osv att plugga i. Jag sökte en massa ställen och ett av ställerna var ju Komvux. Sökte dit för att läsa upp alla betyg jag har IG i, eller alla lät som väldigt många.. De två betyg jag har IG i och även vissa betyg som jag bara fått G i. Tänkte att det kan vara smart att ha IG-fria betyg och lite högre betyg i vissa ämnen. Så ja, jag sökte. Och igår fick jag papper hem att jag har blivit antagen!! Blev så himla glad men samtidigt ledsen. Det är ju så att mitt vikariat har förlängts fram till slutet av februari nu och kommer antagligen förlängas en gång till och då till början av maj. Så nu måste jag ju tacka nej till studerandet :( Eller måste, det måste jag inte. Men jag väljer att göra det. För det känns bättre att passa på att jobba nu när jag äntligen har jobb och sen passa på att plugga när jag står utan jobb! :) Så ja, ville bara berätta det och att jag är så glad att jag blev antagen, ska tacka nej och sen söka till nästa termin igen!!



HAHA , Ja jag vet att bilen är jättesuddig.
Men min kamera suger och jag orkade inte hålla på
att ta typ 1000 bilder bara för att visa detta. Alla
bilder blev extremtsuddig men denna blev okej i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0