Rekord?

Oh-shit. Har jag slagit rekord? Har bloggat hela SJU gånger idag! :D Jag slår ju storbloggarna vafan ;) haha. Njae, kanske inte då jag saknar intressanta inlägg och bilder typ, men ja. Nästan i alla fall. Nu är jag riktigt stolt över mig själv. Sju inlägg, inte dåligt alltså. Hihi. Och just det, detta blir ju mitt ÅTTONDE! Så åtta inlägg mina läsare, great job Jessi ;) hehe. Skit samma, ska sluta tjata om det nu. Det jag ville var att säga godnatt typ. Sitter och väntar på att datorn ska bli klar med säkerhetskopieringen och att mitt antivirusprogram ska typ jobba klart eller vad man säger så jag kan starta om datorn för att sedan stänga av den igen, haha. Nödvändigt? Jag är inte så jättetrött så ska nog glo lite tv eller film nu, men vi hörs imorgon! Natti natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0