Ska fixa mig

Hej igen!

Nu är jag färdig i tvättstugan, gött!
Ska precis börja platta lite i håret, typ luggen och topparna.
Sen försöka hitta något att ha på mig, det är ju massa
minusgrader ute idag :/ Inte så kul kanske.
Men ut måste jag ändå.
Kom på att jag har mer att göra i stan än att bara köpa
lite grejer. Ska hjälpa mamma att köpa cigarettet,
måste även till apoteket och hämta ut mini-piller,
öppnade sista kartan igår så lika bra att hämta ut såna
med så har man det gjort. Kanske behöver köpa några
starka värktabletter också? Jag menar jag lär ju ha GANSKA
ont när tanden är borta sen. Fyfan. Ryser bara jag tänker på det :(

Ja, sen ska jag väl shoppa lite till mig själv också, om jag orkar.
Är inte så sugen, inte på att shoppa kläder i alla fall. Hate it.
Men typ strumpor å sånt är kul, så får se vad jag hittar.
Kommer bilder sen om jag har shoppat något.
vi hörs efter kl 17 typ, borde vara hemma runt den tiden...


Vem vet, kanske får med mig såhär mycket hem? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0