Stress, stress och stress!

Hej hej hemskt mycket hej!

Vad gör ni? Jag sitter och stressar som fan för att försöka bli klar till kl 21 för då är det lite tv som gäller och sen läggdags. Jag har nyss duschat och blåst håret, nu sitter jag och plattar det. Jobbigt som fan, verkligen när jag är stressad också :/ FAN! Jag åkte hem till lilla Sara direkt efter jobbet, vi drack kaffe, rökte och tjötade och ja, rökte lite till, haha. Har väldens huvudvärk nu av allt rökande, hahaha.. Men trevligt som tusan var det. Har blivit alldeles för sällan vi träffas så ja, SKÄRPNING! Aja, ska fortsätta med håret nu, ville bara säga hej typ. Imorgon är det tandläkarn kl 11, sen träffa Jenny och dra hem till mig och fika lite och sen vidare till stan för att möta upp jobbarkompisarna för att spela bowling, käka och dricka lite öl typ. Fast jag har inte bestämt mig om jag ska dricka något än, vi får se imorgon..

Sov så gott sen allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0