Superdundertoppenkväll!

Hejsan!!

Dålig uppdatering? - Eh ja! Men jag har mina anledningar ;) haha. Nej men efter jag hade bloggat igår så stack jag nästan på en gång. Mötte upp jobbgänget utanför Poolhouse, där vi bowlade, drack öl och käkade svingod mat. Där efter stack vi till baren "Bara" och tog varsin skitgod drink och tjötade. Efter det bar det av till Grand där vi slog oss ner vid ett bord och fortsatte kvällen med dans, tjöt, öl, vin, drinkar och allt möjligt. Haha. Vi hade skittrevligt, eller jag hade det iaf, träffade även på goa göteborsgrabbar som också var på Grand med sitt jobb, så dom satte sig med oss och pratade ;) haha. Skittrevligt var det. Var inte hemma fören kl 2 inatt, somnade på en gång och sov till 13:00 idag, var riktigt skönt. Vaknade, duschade, färgade håret och nu ska jag precis börja platta det :) Sen klä på mig, sminka mig och så, sen antagligen dra hem till en kompis för att titta på Idol och käka tacos :)

Nu hinner jag inte skriva mer, kanske skriver senare isf. Eller imorgon :)
Ha en trevlig kväll! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0