Time for bed

Jag är ganska trött nu, eller trött är fel ord. Typ seg! Det är nog rätt ord. Huvudet hänger inte riktigt med känner jag, men annars så är jag väl pigg kanske, haha. Jag har sovmorgon imorgon, börjar ju inte jobba innan kl 3. Men ska upp runt 9-10 ändå så att jag är ordentligt trött och där med har lätt för att somna på jobbet imorgon natt. Hatar att bara ligga ocg vrida och vända på mig, särskilt om man sover borta. Vill helst lyckas somna inom typ 20 sekunder så att jag snart får vakna igen och åka hem, så typiskt mig.

Jaja, nu blir det tv-tittande i några timmar innan jag släcker för att sova.
Godnatt på er, vi hörs nog innan jobbet imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0