Water, water baby.

Yeah. Sitter här och häller i mig vatten. Det är nyttigt har jag hört. Ska börja bli duktigare på att dricka vatten nu. Jag är redan ganska duktig, men måste bli ännu duktigare! Ska dricka minst 2 liter per dag i alla fall, hehe. Har druckit en liter än så länge idag, bra va? :) Jag har precis varit duktig och ************* HEMLIGT! Haha. Nu är ni allt nyfikna va? Jag har börjat med lite hemliga saker i mitt liv nu, men det kommer göra mig gott. Men ingen kommer få veta förutom mamma då, hon vet redan. Sen typ ja, nästa år någon gång, då kanske ni får reda på allt men kommer hålla allt jag gör hemligt väldigt länge i alla fall :)

Nu ska jag duscha så jag är fri från alla måsten sen och bara kan ta de lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0