Woho, äntligen!!!

Hej på er!

Åh, nu är jag så himla glad.
Ni har säkert märkt att jag knappt har bloggat idag och
det har som vanligt berott på mitt Internet, har inte haft något.
Det har strulat länge nu och jag och supportkillarna kom fram till
att det måste vara mitt modem eller min splitter det är fel på..
Så jag och mamma var nyss nere i Knalleland och jag köpte ett
nytt modem och splitter och allt sånt och har precis kopplat i allt.
Nu funkar det hur fint som helst, ringde mitt bredbandsbolag också
och dom tycker min uppkoppling ser fin och snabb ut :)
Jag är så himla glad nu, nu kan jag surfa och göra allt jag ska/vill
utan en massa krångel och väntan, så jävla härligt :)
Är så glad att jag hade pengar till detta nu, visserligen var det
mina sista kronor men jag var tvungen, man klarar sig inte utan
en dator i dagens läge :/

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0