@ work

Eh tja!

Jag sitter just nu på jobbet, finns ingenting att göra.
Hm, då väljer jag att blogga, haha. Typiskt mig.
Får man sitta och blogga på arbetstid? Ingen aning faktiskt.
Kanske från mobilen i så fall, tror inte jag får sitta på denna datorn
och blogga, men va sjutton, nu har jag ju redan börjat så det är
väl lika bra att avsluta.. Ja, jag har nada att göra som sagt.

Längtar tills klockan är 17.30 så jag får gå hem, är så trött idag.
Ska duscha och allt sånt, sen sova. Börjar sjukt tidigt imorgon.
Min stackars mamma ligger hemma med magsjuka, hon spyr
som en jag vet inte vad :( Uscha, hoppas inte jag åker på det också.
Imorgon är det även tandläkaren som gäller, ska dra ut min visdomstand.
AJ AJ AJ AJ AJ!! I Don't want to :( Buuhuu..

Aja, ska försöka göra lite nytta här nu.
Vi hörs när jag är hemma igen!
Puss puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0