16:31

*puh*, först nu kom jag hem. För exakt 7 minuter sedan.
Blev en mycket längre dag än vad jag trodde, hehe.
Var ju på arbetsförmedlingen och snackade med min handläggare,
gick väl lite si så där kan jag säga. Blev väl som jag trodde typ.
Men hade hoppats på ett annorlunda "avslut" eller vad man kan kalla det.
Vi kom överrens tillslut i alla fall och det är väl hubudsaken.
Efter mötet med henne så åkte jag till Knalleland och handlade lite småsaker.
Kändes som jag behövde piggas upp idag igen :)
Därefter åkte jag till stan och mötte Jenny och shoppade lite med henne med.

Jag måste laga mat och så nu för jag hungrar ihjäl.
Har inte hunnit äta än idag (som vanligt nu för tiden) så får laga
något som går snabbt men är gott.

uppdaterar om en stund igen och lägger då in bilder på allt jag köpt.
Är väl inget spännande egentligen, men ändå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0