17:34

Gud så skönt! - Nu är jag klar med precis allt som
måste vara klart tills imorgon bitti.
Matlåda + frukost är klart, kläder för imorgon är klart och så vidare!
Fick också min lönespec idag, mycket bra :)
Inte för att jag blev särskilt rik, men bättre än inget!
Är glad att jag kan försörja mig själv i alla fall.
Inte leva på sin mamma när man är 20+, haha.
Vet en person som gör det nämligen, att hon inte skäms :/

Klockan är inte alls mycket och jag har gjort klart allt.
Är helt underbart, duschen skiter jag faktiskt i.
Ska ju duscha direkt efter praktiken imorgon så :)
Åh, imorgon är det FREEEEDAG, hur najs är inte det då.
Både jag och Jenny har längtat som fan efter just DENNA helgen
och om bara några timmar är den äntligen här, moooums!
Men längtar faktiskt tills den är över också, på ett sätt!
För när denna helgen är över, då jävlar säger jag bara ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0