Äntligen börjar jag få upp värmen

Så där ja, då har jag äntligen tagit mig en varm dusch.
Blev inget bad, orkade inte med det. haha. Tar tid att fylla badkaret.
Sen så hinner man bara ligga i typ 15 minuter så är vattnet kallt igen :/
Dusch är därför bättre, då är vattnet varmt all the time ;) mihihi.

Juste, Simon ringde mig innan, när jag var påväg hem.
Han undrade ifall Jag och Jenny ville komma och se på film med dom.
Dom = Han, Dansken och Dansarn (tror jag iaf) haha. Det är dom han
brukar umgås med nu för tiden i alla fall :) haha.
Han var i stan och erbjöd sig att plocka upp oss och köra oss.
Men jag tackade faktiskt nej. Dels för att Jenny och jag redan hade
skilts åt, båda satt ju på våra bussar hem. Sen även för att jag
visste att jag MÅSTE duscha idag, och typ sova tidigt. Är ju skittrött.
Verkade som han blev lite ledsen :( .. men men. Det kommer ju
massa massa fler dagar då vi kan se film :) Helgen är ju snart här igen ;)
Gohlahla Gohlahla Gohlahla Gohlahla Gohlahla Gohlahla Gohlahla!!

Yey, jag ska väl försöka få på mig lite varma kläder nu när jag
äntligen lyckats få upp värmen i kroppen, haha. Är inte lika stel som en
drinkpinne längre i varje fall, det är ju guuöötte :) Ska bädda rent i sängen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0