Är på gott humör!!!

Godmorgon gullungar :)

Idag är jag pigg och glad, humöret är på topp.
Än så länge i alla fall ;) hahaha.
Jag kom hem för en stund sedan. Vaknade tidigt för att få ut så
mycket som möjligt av denna onsdagen. Har redan varit på Ica
och handlat hem en massa mat, eller mat och mat men typ massa
frukt och grönt, mjöl och lite annat smått och gott.
Ska laga tacos till middag idag tänkte jag, mooums så gottit.

Jag har även hunnit söka lite jobb idag redan, visst är jag duktig!
Har sökt ett visst jobb som jag VERKLIGEN VILL HA!
Ni får hjälpa mig att hålla tummarna för att jag ska få det! hihi.

Magen kurrar så det är väl dags för frukost nu då antar jag.
Har slarvat så jävla mycket med mina måltider nu så det är sjukt.
Typ mitt första mål äter jag inte innan 2-3 på eftermiddagen typ.
Och sen äter jag igen runt kanske 7-8 på kvälle, so not good liksom.
Ska bli skärpning med det där alltså!

Nu ska det stekas ägg och koka te till frukost!
Hörs senare såklart. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0