Dags att rensa datorn tror jag

Här om dagen var syrran och hennes kille här med ett nytt minne till mig.
Jag önskade mig nämligen det i julklapp men det har krånglat en del.
Inget av alla minnen dom köpte passade i min dator,
men nu så har jag ett till minne och datorn är mycket snabbare. haha.
Hur som helst, tänkte ta vara på detta nu och inte slänga in en massa
mer skit i datorn utan spara allt viktigt på ett Usb-minne och sen
slänga det från datorn då liksom, hm, ni fattar va? ;) haha.

Alldeles nyss så skulle jag se hur många bilder och sånt jag har.
Och ja, det var en hel del. Kanske inte för någon med snabb dator
och som har mycket minne, vilket jag inte har så ja...



Det är väldigt mycket bilder tycker jag, för min dator då!
Så efter duschen så blir det rensning för hela slanten.
Har nog en massa bilder som jag inte behöver ha kvar!

Kanske slänger upp lite bilder sen innan dom slängs ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0