Fixar mig!

Hallå igen!

Nu har jag tagit en varm och skön dusch.
I och för sig så var det ett tag sedan, haha.
Har redan blåst och plattat håret också ;) Mjaau.
Sitter och pratar med Jenny på msn, vi pratade telen nyss.
Vi kanske ska hitta på något ikväll, beroende på vad våra
kära vänner kommer fram till, lite strul på den fronten om man säger så.
Väntar på att en av killarna ska ringa upp mig och säga hur det blir.
Annars sitter jag väl bara hemma och tar det lugnt och gör något imorgon ist.
Fast jag är jävligt sugen på att göra något idag, särskilt det vi planerat ;)
Men men, vi får la se helt enkelt!


Kommentarer
Postat av: Carro

Hejsan,

nu kan du vinna boken "14år till salu" på min blogg.

Missa inte det! =)

Kram

2010-02-12 @ 22:33:43
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0