Gud så trött jag är

Oh fy farao vad trött jag är alltså :/ Helt sjukt.
Har suttit framför datorn en stund och förut så satt jag
och nickade till hela tiden, typ somnade här sittandes.
Haha, inte bra alltså, kanske dags att hoppa i sängs nu då?
Vill vara pigg och alert imorgon så det är nog lika bra.
Hade gärna sett på Wallander men vettefan om jag orkar
vänta på att det ska börja, lär väl ändå somna så fort jag
lagt ner huvudet på kudden :/ haha. *gäääsp*

Min mobil har varit ovanligt tyst idag btw.
Inte van vid det ju, det brukar plinga i den stup i kvarten.
Saknar smsen jag brukar få, men samtidigt skönt att
vara av med dom, tror jag? haha.
Aja, får tvinga Jenny att smsa massa med mig så mobilen
inte är tyst nå mera :D haha. Wiie!!

Nej, nu skriver jag bara en massa gojja känner jag.
Lika bra att säga godnatt här nu och lägga mig.
Skriver imorgon när jag kommit hem :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0