Haft en underbar dag idag!

Vi vaknade nog runt 10 imorse om jag inte minns fel.
Fråga mig inte hur fan vi klarade att stiga upp då,
med tanke på att vi inte la oss innan 06 imorse ungefär.. haha.
Morgonen började nyttigt, med chips, dip och coca cola ;) GOTT!
Vi började planera dagen lite smått, tvättade bort det gamla sminket,
satte på nytt, fixade håret och klädde på oss..
Dansarn ringde mig och ville att vi skulle komma ner till stan och fika
tillsmmans med honom och såklart gjorde vi det :)
Vi satt nog och fika typ 2 timmar, om inte mer. Jag drack en Cola
och Jenny varm choklad och våran favvodansare drack nog hm 7 koppar kaffe? :/
Haha, att han inte fick ont i magen den lille rackaren.. hahaha.
Sedan sa vi hejdå för en stund till honom och stack till Eldorado och käkade pizza.
Mmmmh, det var mycket gott faktiskt, men orkade knappt halva ens. haha.
Sedan mötte vi dansarn igen då och stack med honom till Dansken :)
Där var det lite annat folk också, vi satt och tittade på tv och pratade.
Men framför allt så skrattade vi, jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv.
Finns nog inga skönare människor alltså, haha. Men sen så spelar det nog roll
att Jenny och jag knappt sovit, vart ju helt flumm. hahaha..

Det var min söndag i alla fall, och den var helt perfekt!
Fantastiskt avslut på veckan måste jag säga :)

Nu är det dags att byta om till myskläder och sådär.
Hörs om en stund!!!

PIPPI!  <-----
ASG! hahhahahahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0