Har varit en lååång dag

Hej på er allesammans!

NU, kom jag hem. Förstår ni, först nu. Haha. Helt galet.
Det har varit en otroligt lång och seg dag. Jag är skittrött.
Vi kom ju till praktiken ca 8.30, bussen var lite sen pga all snö.
Väl framme snackade vi lite med Karolina och sådär
Eftersom mina papper ang praktiken inte är helt klara ännu
så får jag inte vara på hunddagiset som praktikant utan måste
vara där som privatperson i så fall och det pratade jag med henne om.
Vi kom då fram till att det inte är bra om jag är ute med hundarna osv
utan att vara försäkrad (som privatperson är jag inte det).
Så idag stannade jag inne, städade hela hunddagiset typ,
gav dom mat, kelade med dom och sådär, mysigt :)
Imorgon blir det ingen praktik för min del tyvärr.
Skiter i det så längre papprerna inte är klara.
Har ju ingen lust att gå runt och städa hela dagarna eller så.
Vill ju vara där för att umgås med hundarna och promenera med dom :)
När vi slutade praktiken, typ 14.45 så gick vi lite ärenden, jag och Jenny alltså.
Vi lämnade in min tidrapport bland annat, käkade även en väldigt god
sallad på Orion, promenerade runt i stan, men fy fan vad kallt.
Våra fötter är typ isbitar nu känns det som :(

Det var min dag det. Jag är trött och iskall nu.
Så det blir att hoppa i ett varmt bad nu, sen byta lakan och sådär.
Hörs om en stund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0