Idag är det ett halvår sedan du lämnade oss

Pappa, det är nu 6 månader sedan du lämnade oss.
6 månader sedan du fick vingar på din rygg och flög upp till himlen.
Även att ett helt halvår har gått så saknar jag dig lika mycket!
Det känns inte som du varit borta så pass länge,
känns som att det var här om dagen jag fick beskedet
att du har lämat oss. Tiden går sjukt fort.
Jag har tänkt mycket på dig de senaste dagarna.
I förra veckan satt jag och tittade i alla almbum du är med i.
Det finns så himla fina bilder på dig och mig. Jag har ramat in dom nu.
Jag ligger och tittar på dig varje kväll och önskar att du har det bra där du är nu.
Jag känner av dig ibland, att du är här nere med mig
och det känns väldigt beskyddande :)

Jag saknar & älskar dig käre far <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0