Kan inte klockan gå snabbare?

Oooh, sitter här och väntar på att klockan ska gå.
Fan vad segt tiden går när man sitter och väntar alltså.
Ska ju som sagt ner till stan och möta Jenny om en stund.
Haha, man kan ju nästan tro vi är ihop så mkt som vi ses.
Vem vet, det kanske vi är (A) mihi. Pullipullan <3
Ska med bussen som går 19:15, en hel timma kvar :(
Blä, får hoppas tiden rusar iväg :)

Jag börjar tyvärr få huvudvärk nu, inte kul.
Hade huvudvärk i förmiddags också, men sen släppte den.
Undrar vad den beror på? Stress? För lite sömn? Vad vet jag.

Satt nyss och läste igenom gamla loggar med min "kärlek".
Eller hm, så kan man kanske inte kalla honom..
Han som jag är sååå olyckligt kär i.. eller var nyss i alla fall.
Jag vet faktiskt inte vad jag känner längre. Saknar honom gör jag.
Hur som helst, läste loggar enda från 2008, haha. Fan vad vi har snackat.
I vissa loggar hade vi snackat flera timmar, om allt möjligt.
Verkligen öppnat oss för varandra, och i vissa var det bara trams. haha.
Åh, lilla gubben då :( .. Fy vad jag saknar honom. Men är jag kär?
Ibland är jag och ibland inte. Känns lite meningslöst att va kär i någon
men inte längre träffar, eller ens kan träffa.. hm, det ger väl sig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0