Läggdags igen då!

Satan i gatan vad fort dagarna går.
Känns inte som jag gör något annat än jobbar och sover typ.
Jag är skittrött, men samtidigt så känns det som det nyss var natt.
Alltså natten till idag känns som den precis var här, men nu är
det dags att lägga sig igen, helt sinnessjukt!

Jag har nu både duschat och käkat en grönssaksmacka,
även fixat käk tills imorgon och lagt fram kläder, duktig tjej!
Skulle spela lite spel med en kompis, men vet inte om jag orkar.
Spel över nätet då alltså, haha. Han ville spela biljard typ.
Men nej, jag orkar inte. Måste ta igen en massa sömn :)

Ni får ha en fortsatt bra kväll och sova så gott sen när det är dags.
Jag bloggar så fort jag kommit hem imorgon igen!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

Har haft en bra dag, du då? :D

2010-02-11 @ 21:47:50
URL: http://conler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0