Lördag!

Hej på er alla :)
Jag sitter hemma hos en kompis med Jenny nu och bloggar. haha.
Vi har inte sovit någonting inatt, så vi är rätt gött trötta, mohaha.
Vi väntar på våran cola som är påväg hit, haha. Vi har redan druckit 2L!
Kan nämna lite fort att gårdagen var väldigt lyckad och jag hade kul.
I början var väl kvällen sådär kanske, men allt blev bättre med tiden.
Vi festade hos Linn, madde och massa andra var med där,
sen stack vi till Tonic, lilla Martin jobbade, Michan kom förbi med :O
Haha, jag slängde mig runt halsen på honom typ, haha Pinsamt!
Jaja, vet inte vad jag ska skriva mera.
Har ingen aning om hur kvällen ser ut än,
om man ska hem och sova eller stanna här eller dra till någon.
Hm, bra fråga det där. Jag är inte trött än :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0