Lunch - Klart!

Jag har precis stekt mig två ägg och lagt på smörgås.
Självklart har jag rå lök också, mmh så gott!
Senare idag blir det kyckliggryta till middag, tror jag. haha.
Morsan snackade om att göra någon gryta i alla fall.
Ligger kycklig i kylen på upptining så gissar på kycklinggryta :)
Det är också himla gott!

Pratar i telefonen med Jenny nu också!
Vi pratar om våran kära vän Dansarn, haha. Han är så jävla skön.
Fy fan vad vi gravade åt honom igår alltså, riktigt rolig grabb!
Kanske borde säga åt honom att bli ståupp-komiker? ;) haha.
Vi försökte få honom att skaffa en blogg också, men det var han
nog lite tveksam till. haha. Fan vad kul alltså.

HAHAHA, jag säger bara PIPPI!!!!!!
(Inte långstrump alltså) ;) hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0