Min lördag!

Hej igen alla söta! Förlåt för dålig update, men jag kom precis hem.
Har inte haft någon som helst tillgång till dator heller så :/ aja.
Tänkte skriva lite om min kväll igår!

Jenny kom ju som sagt hit igår, vi fiksade oss osv.
Sedan kom en kompis och hämtade oss, vi åkte med honom
på någon fest hos hans kompis :) Det var helt okej.
Eller först va det ganska tråkigt, men blev bättre med tiden typ.
Tyvärr missade vi krogen, som vanligt, haha. Men jag hade kul :)
Jennys röst typ försvann under kvällen så dom gjorde nån magisk dryck
åt henne, typ varmt vatten med MASSA salt i och nått annat "pulver"..haha.
Vet i fan om det hjälpte alltså. Men tanken som räknas ;)
Klockan blev väldigt mycket, någon hände mellan två stycken där
som gjorde att vår killkompis ville dra, så vi stack såklart med honom.
Vi åkte till statoil och åt korv och köpte chips och gräddfil typ. haha.
Sen körde han mig och Jenny till mig, vi käkade chips och somnade sedan gott :)

Jag hade en skitkul kväll igår också, som vanligt :)
Verkligen synd att det inte blev utgång denna helgen heller,
men det måste vi fan ta igen nästa helg då :) haha.
Tack alla för en superbra lördag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0