Miroi nästa

Sitter fortfarande och tjötar med Jenny i telefonen.
Vi pratar om lite allt möjligt, haha. Det är kul!
Jenny försökte nyss steka pannkakor, men lät inte som hon
lyckades särskilt bra, hon brände dom!
Så är det någon som gillar brända pannkakor så
är det bara att åka hem till Jenny och käka! ;)

Min buss går om ca en halvtimme, ska hinna
bestämma vilken klänning jag ska ha på mig med :/
Håret är fixat redan som tur är, smink skiter jag faktiskt i :)

Har inte hört ett ljud från syrran en :/ Sover kanske fortfarande.
Ska be morsan bombadera henne med samtal efter jag åkt.
Vi kanske kan ha sällskap hem hit sen då :) mihi.

Man ja, nä, jo. ja.. vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0