Nä-ä nu orkar jag inte mer!!!

Alltså, vad är detta? Vad vill Gud mig?
Jag möter bara motgångar hela jävla tiden, VARFÖR?

Först detta med bussarna så jag missade kursen.
Visst, det var ingen större fara. Jag pratade nyss med min
kursledare och det var inga problem. Hon gav mig en uppgift
istället och det var att ringa min handläggare på arbetsförmedlingen
och tjata på henne att skriva på mitt praktikpapper nu så att
det blir klart någon gång så jag kan börja på måndag.
Mmh, jag ringde, och då säger en röst "Den du söker är sjuk"..
TYPISKT! Förra veckan var det kris och jag behövde på tag på henne
då lät det "Den du söker är på semester" .. jaha. Och nu är hon sjuk.
Hon har varit sjuk sedan i måndags typ, och skulle komma tillbaka idag.
Men nähä då, inte det. Vafan gör jag nu då? Är hon inte tillbaka imorgon
och skriver på mitt papper då, nä då blir det ingen praktik på måndag ändå.
Jag hatar, verkligen HATAR detta. Att mitt liv ligger i dom förbannade
myndigheternas händer, okej om det funkade. Men det gör det fan inte.

Nu drar jag och shoppar istället. Får la gå ner till stan eller nått.
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0