Nu blir det film innan jag ska sova

Gud så trött jag börjar bli, ögonen typ hänger.. haha.
Men är ändå jävligt sugen på att se en film. Hm.
Har suttit och spelat lite olika spel sen Let's Dance slutade.
Försöker sitta här och stirra på skärmen så jag ska bli ännu tröttare.
Verkar tyvärr inte funka dock :( Dumt dumt.

Åh vad jag längtar till imorgon.
Ska bli så jävla bäst alltså.
Vilken tur att jag har såna underbara vänner som gör mina
helger till dom bästa, då menar jag verkligen BÄSTA!
Vi alla har så himla kul ihop och ja, vi är bäst!

Yeah, men nu blir det film i alla fall.
Sov så gott så hörs vi imorgon. Godnatt!



Och just det, en sak till.
Du är ful, tjock och äcklig ingen tycker om dig och kommer aldrig göra heller :)
Jag tycker faktiskt riktigt synd om dig. Du är riktigt tragisk :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0